“κινέζικο” με spaghetti

Αγαπάω την Ασιατική κουζίνα. Θα μπορούσα άνετα να τρώω 4-5 φορές την εβδομάδα Κινέζικο, Ιαπωνέζικο ή Ταϊλανδέζικο (και όταν έμενα στη Νέα Υόρκη το έκανα). Μου αρέσουν πολύ αυτές οι γεύσεις και το γεγονός ότι έχουν σχεδόν όλα τα πιάτα πολλά λαχανικά τα κάνει ακόμα πιο αγαπημένα σε εμένα (γιατί την αδυναμία μου στα λαχανικά την ξέρετε). Επειδή λοιπόν το μήλο θα πέσει κάτω από τη μηλιά,  τα παιδιά μου τρελαίνονται και αυτά για την Ασιατική κουζίνα. Και η αλήθεια είναι ότι στο σπίτι μας την τιμάμε συχνότατα. 

Ένα Σάββατο βράδυ λοιπόν είχαμε όρεξη για noodles. Τα λαχανικά τα είχαμε φυσικά, την σάλτσα σόγιας επίσης, αλλά μας έλειπε το βασικό συστατικό: τα noodles. Φυσικά τα μαγαζιά ήταν κλειστά, αλλά τα παιδιά δε συζητούσαν σε καμία περίπτωση να φάνε κάτι άλλο (και ξέρετε πολύ καλά πως είναι όταν το μικρό πεισμώνει).

GF MELISSA SITE 1

"Οk", λέω. "Θα σας φτιάξω noodles!". "Μα αφού δεν έχουμε! Πώς θα μας φτιάξεις;"  "Θα δείτε!". Κόβω λοιπόν τα λαχανικά, τα σοτάρω και αντί για noodles βάζω μέσα spaghetti Melissa. Φυσικά τα παιδιά ξετρελάθηκαν, δεν κατάλαβαν τη διαφορά από τα noodles και έκτοτε όποτε έχουμε όρεξη για κινέζικο, αλλά η τροφιματοθήκη μας έχει ξεμείνει από noodles, τα φτιάχνουμε με spaghetti. 

Και επειδή έχουμε μειώσει την κατανάλωση γλουτένης στο σπίτι μας, τα φτιάχνουμε και τα gluten free spaghetti της Melissa και γίνονται μούρλια!

MELISSA PASTA FOR SITE

So, chī hǎo hē hǎo ή καλή σας όρεξη!

"κινέζικο" με spaghetti
Τι χρειαζόμαστε:
  1. 1 πακέτο spaghetti Melissa χωρίς γλουτένη
  2. 4 κ.σ. αραβοσιτέλαιο
  3. 1 μεγάλο ξερό κρεμμύδι, κομμένο σε λωρίδες
  4. 2 σκελίδες σκόρδο
  5. 2 κούπες λάχανο, ψιλοκομμένο
  6. 3 καρότα, κομμένα σε λεπτές λωρίδες
  7. 1 κολοκυθάκι, κομμένο σε λεπτές λωρίδες
  8. ¼ κούπας σάλτσα σόγιας (χωρίς γλουτένη)
  9. Λίγο πιπέρι
Τι κάνουμε:
  1. Ρίχνουμε σε ένα wok ή σε ένα βαθύ αντικολλητικό τηγάνι το λάδι και το σκόρδο.
  2. Μόλις ροδίσει το σκόρδο το αφαιρούμε από το wok, ρίχνουμε το κρεμμύδι και το σοτάρουμε για 3 λεπτά.
  3. Προσθέτουμε τα καρότα, το κολοκυθάκι και το λάχανο και ανακατεύουμε για 3-4 λεπτά.
  4. Τα κατεβάζουμε από τη φωτιά.
  5. Βράζουμε τα μακαρόνια, σύμφωνα με τις οδηγίες της συσκευασίας.
  6. Τα ρίχνουμε μέσα στο wok και προσθέτουμε τη σάλτσα σόγιας και το πιπέρι και τα τοποθετούμε επάνω στο μάτι.
  7. Ανακατεύουμε για 1 λεπτό ακόμα και σερβίρουμε.
Σημειώσεις
  1. Μπορούμε να προσθέσουμε και κοτόπουλο ή γαρίδες.
Mamaknows http://mamaknows.gr/

Comments are closed.