pancakes (χωρίς γλουτένη)

pancakes (χωρίς γλουτένη)
Τι χρειαζόμαστε:
  1. 240 γρ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις χωρίς γλουτένη
  2. 3 αυγά
  3. 3 κ.σ. ζάχαρη
  4. ¼ κ.γλ. αλάτι
  5. 250 γρ. γιαούρτι
  6. 1 κ.γλ. μαγειρική σόδα
  7. 150 ml. γάλα με χαμηλά λιπαρά
  8. Βούτυρο ή λάδι για τηγάνισμα
Τι κάνουμε:
  1. Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το γιαούρτι με τη σόδα μέχρι να φουσκώσει λίγο.
  2. Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι με το χέρι μας ελαφρά μέχρι να αφρατέψει (ένα λεπτό περίπου).
  3. Στον κάδο του μίξερ ρίχνουμε τα αυγά, τη ζάχαρη και το αλάτι και τα ανακατεύουμε σε χαμηλή ταχύτητα (δε θέλουμε να αφρατέψουν).
  4. Προσθέτουμε το γιαούρτι και ανακατεύουμε.
  5. Προσθέτουμε το γάλα και ανακατεύουμε.
  6. Ρίχνουμε σιγά-σιγά και το αλεύρι και συνεχίζουμε να ανακετεύουμε σε χαμηλή φωτιά μέχρι το μείγμα να ομογενοποιηθεί (η υφή του θα πρέπει να είναι σαν κρέμα μωρού).
  7. Σε ένα τηγανάκι βάζουμε ελάχιστο λάδι ή βούτυρο (ίσα ίσα για να μην κολλήσουν τα pancakes) και προσθέτουμε από το μείγμα 2 κ.σ.
  8. Ψήνουμε σε μέτρια φωτιά μέχρι να ροδίσει και από τις 2 πλευρές.
  9. Σερβίρουμε με μέλι, αυγά, φρούτα, γιαούρτι ή ό,τι άλλο τραβάει η όρεξή μας.
Σημειώσεις
  1. Το μείγμα μπορεί να διατηρηθεί για 2 ημέρες στο ψυγείο.
Mamaknows http://mamaknows.gr/

Comments are closed.